Fotoklubben behöver nya styrelsemedlemmar (Sparas)

foto: Agneta Mannerbrink

Fotoklubben behöver nya medlemmar i styrelsen som kan väljas på årsmötet 21 februari.
Vill du vara med och vara en del av styrelsen? Eller har du någon som du kan tänka dig som du vill nominera?

Valberedningen vänder sig till dig som har ett stort fotointresse men också till dig som än så länge mest är nyfiken på fotografering och skulle vilja lära dig mera inom fotografering och digital bildhantering.
Vi vet att det bästa sättet att utvecklas inom fotografering sker i samvaro med likasinnade och glada amatörer där uppmuntran och goda råd är naturligt. Du kommer få vänner som välkomnar dina ideer och som har mycket att ge tillbaka.
Alla kan bidra på något vis och inom styrelsearbetet finns det flera sysslor att välja bland där ingen behöver vara ensamt ansvarig. Vi gör arbetet tillsammans.

Glöm inte och fråga den som du nominerar, om den är intresserad att bli nominerad och blir eventuellt invald.

”Att sitta i en styrelse är riktigt intressant och lärorikt. Man lär sig mycket och man är en röst för medlemmarna i föreningen.
Detta år som jag har suttit. Har jag lärt mig något och kan säga att alla föreningar är olika, fungerar olika med. Man utvecklas som person. Så detta året har varit lärorikt och mycket intressant.” /Richard (Invald i styrelsen 2017)

Hör av dig till valberedningens sammankallade: Gunnar Blide gunnar.blide@sbk.goteborg.se

Telefon: 031-368 1604/0707-61 16 04