Årsmöte 2018 med bildvisning och vernissage för medlemsutställningen

Foto: Hans Luthman

Välkommen till årsmötet för Traktörens fotoklubb.  Alla medlemmar har fått utskick med kallelse och dagordning.

Vernissage av medlemsutställning 2018
Efter årsmötet är det vernissage av medlemsutställningen 2018 där medlemmarnas egna bilder ställs ut på temat ”skratt” och ”stillhet” i Traktörens utställningshall.

Du bjuds på mackor och något att dricka.

Bildvisning
Vi avslutar med fotografen Hans Luthman som visar bilder med värme och personlighet.

Hans Luthman

Människor och musik är det som intresserar mig mest, så efter 7 års fotograferande är det där jag har mitt fokus. På senare tid har jag vidgat fokuset till att även omfatta idrott. Som en följd av detta finns det ingen bild i mitt fotograferande som inte innehåller minst en människa. Min målsättning under 2018 är att utveckla porträttfotografering, men då inte i studio utan under mer ”naturliga” former.

Tid: Onsdag 21 februari klockan 17.00.
Plats: Informationssalen i källarvåningen, Traktören, Köpmansgatan 20.

Tider för de olika programpunkterna:
17.00 Årsmöte
ca 17.45 Vernissage och mackor
ca 18.00 Hans Luthman – bilder med värme och personlighet

Betala gärna medlemsavgiften på mötet efter att vi bestämt avgiften för 2018 – kontant eller swisha.