Fotoutställning: 3 års tid av en hundraåring

Lite olika bilder under 3 års tid.

På Traktörens fotoklubbens utställningsvägg, ställer klubbmedlemmen Richard Eliasson ut sina bilder.

Hejsan. Mitt namn är Richard Eliasson. Jag jobbar som undersköterska inom Resursenheten i Torslanda.
Under mina senaste 3 år så har jag varit iväg och gått en utbildning.
Den utbildningen är väldigt unikt. Den finns endast i Göteborg. Man har försökt och starta upp samma utbildning, i övriga landet. Men detta har ej lyckats.

Därför med detta så vill jag dela med mig av mina upplevelser, av de bilder jag har fotograferat under tilden, både med mobil, kompakt – och systemkamera och även videokamera.

I år är det nämligen 100 års sedan utbildningen startade i Göteborg och den har utvecklats enormt.

Hoppas att ni kan njuta av bilderna och kom ihåg.
Varje bild har tusen ord att säga och det är bara du som kan tolka vad de säger till dig.

När: 5 december – 27 december

Var: Klubbens utställningsvägg, Traktörens källare, Köpmansgatan 20.