Genomgång av fotostudio och digitallabbet

Foto: Håkan Holgén

Välkommen till en introduktion av klubbens fotostudio och digitallabb med skrivare och scanner. Det här är för dig som vill kunna börja använda utrustningen.

I fotostudion går vi bland annat igenom, blixtar, ljusmätare, bakgrund.

I digitallabbet har vi en genomgång av datorn, programvaror, scanner och skrivare. Vi  visar också utskrifter på olika papper.

Gruppen delas i två delar. Antingen börjar du med genomgång i fotostudion eller i digitallabbet. Om du endast vill vara med på den ena genomgången så meddela vilken i anmälan.

Tid: Onsdag den 24 april kl. 17.30 till ca 19.30

Plats: I fotoklubbens lokaler, Köpmansgatan 20, Stadsbyggnadskontoret. Nere i källarplan, bredvid hissarna.

För att komma in: Entrén stänger kl 16.30. För att komma in så finns det en lapp i entrédörren med ett telefonnummer som du ringer till för att bli insläppt.

Anmälan till anmalan@traktorensfotoklubb.se senast den 22 april.

Foto: Håkan Holgén