God Jul och Gott Nytt År!

Tyska bron. Foto: Li Söderberg

I år har vi kunnat ha aktiviteter både utomhus och inomhus, och vi har kunnat visa digitallabbet.

En av våra traditioner i fotoklubben är att ha en medlemsutställning i Traktörens utställningshall.  Börja fundera redan nu under julledigheten hur du vill tolka nästa års tema som är: ”Husdjur” och ”Reflektioner”.

Sista dagen för inlämning av dina bilder är 29 januari 2023. Här finns all info.

Anteckna även den 19 januari 2023 i din kalender. Då har vi öppet hus med en visning av våra lokaler och information om klubben i fotoklubbens lokal.

Viktigt! Glöm inte att markera 9 februari i din kalender, så att du inte missar klubbens årsmöte 2023!

Hör gärna av dig om du har synpunkter på hur året har fungerat och om du har ideér vad vi skulle kunna göra under 2023 i fotoklubben. Mejla styrelsen@traktorensfotoklubb.se

Sista dagen att betala in ditt medlemskap (150 kr) för 2023 är den 31 januari 2023. Så kan du betala.

Vi i klubbens styrelse önskar alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År!