God Jul och Gott Nytt År

Julens dofter Foto: Anne Hakosalo)

Coronapandemin har påverkat fotoklubben och våra aktiviteter även i år. Styrelsen har ändå försökt ordna aktiviteter som digitala bildträffar och kurser, liksom utomhusaktiviteter som fotowalk och utflykter. Vårprogrammet för våren är klart.

En av våra traditioner i fotoklubben är medlemsutställningen i Traktörens utställningshall. Under julledigheten är det bra att börja fundera hur du vill tolka nästa års tema som är: ”Minimalism” och ”Makro”. Sista dagen för inlämning av dina bilder är 31 januari 2022. Här finns all info.

Anteckna den 24 januari 2022 i din kalender. För vi planerar att hålla öppet hus med en visning av våra lokaler och information om klubben i fotoklubbens lokal. Det är i alla fall vår förhoppningar i styrelsen att vi kan genomföra våra aktiviteter 2022.

Viktigt! Glöm inte att markera datumet 17 februari i din kalender, så att du inte missar klubbens årsmöte 2022! Det blir årsmöte, vernissage ”minimalism” och ”makro” och bildvisning.

Hör gärna av dig om du har synpunkter på hur året funkat under corona eller om du har ideér vad vi skulle kunna göra under 2022 i fotoklubben. Mejla styrelsen@traktorensfotoklubb.se

Sista dagen att betala in ditt medlemskap (150 kr) för 2022 är den 31 januari 2022. Så kan du betala.

Vi i klubbens styrelse önskar alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År!