Ha en bra sommar önskar styrelsen!

Gustav Adolfs Torg Foto: Klas Eriksson
Ett fototips för i sommar. Kolla in jubileumsutställningen ”Göteborg berättar” utomhus på Gustaf Adolfs Torg. Hundra göteborgare ger sina berättelser från hela staden. Fotografen Stefan Edetoft har tagit uttrycksfulla porträttbilder i miljöer de intervjuade själva har valt ut. Visas till 15 september. Foto: Klas Eriksson

Ännu en vår fick vi anpassa klubbens aktiviteter efter den pågående pandemin. Vi ändå kunnat genomföra bland annat en digital kurs i gatufoto, fotowalk och digital medlemsutställning med tema corona. Nu ser läget ljusare ut med fler vaccinerade och minskad smittspridning. Vi håller tummarna att vi kan få en mer normal höst så vi kan ha fler aktiviteter i fysiskt form. Ta vara på dig och ta det försiktig i sommar. Och fota mycket! Skicka gärna in bilder till klubbens sommartävling med temat Göteborg 400 år.

/ styrelsen