Häng med på en kreativ FotoWalk den 3 maj – INSTÄLLD!

Tema: Osynligt/Genomskinligt Titel: Palmhuset Foto: Klas Eriksson

Följ med på en spännande FotoWalk du också tisdag den 3 maj!

Vi promenerar runt och fotar vid/i Gustav II Adolfs torg, Brunnsparken och Drottningtorget, med ett nytt tema var 15-20 minut.

Bilderna kommer sedan att presenteras i ett digitalt album på hemsidan.

Vi träffas utanför Traktörens entré på Köpmansgatan 20 kl 17:30 och håller på i cirka 2 timmar.

Ta med en valfri kamera: Mobiltelefon, systemkamera eller kompaktkamera och följ med!

Tema: Historiskt Titel: Gurra Foto: Juliett Storhammar

Anmäl dig senast 28 april till: anmalan@traktorensfotoklubb.se

Lämna ditt mobiltelefonnummer, så vi får tag på dig om vi måste ställa in på grund av dåligt väder eller annat. Vi skickar sms till dig samma dag, senast klockan 14:00 om aktiviteten blir inställd.

Det är mycket viktigt att du anmäler dig, annars kanske instruktionerna inte räcker till.

Efter aktiviteten eller senast 30 maj, skickar du in en bild per tema. Döp filerna till ”tema_titel_fotograf.jpg”

Bilderna mejlas till: anmalan@traktorensfotoklubb.se