Höstprogrammet 2021

Det är svårt att planera och att genomföra en del aktiviteter på grund av coronapandemin. Detta är ett preliminärt höstprogram anpassat utifrån pandemin.

Som medlem får du löpande information i vårt medlemsbrev om alla aktiviteter. Då är det också helt bestämt datum och klockslag. I programmet här nedan är det preliminära datum, som kan ändras.

Augusti

HöstupptaktOnsdagen den 25 augusti kl. 18:30-19:30 Välkommen till traktörens fotoklubbs höstupptakt. Under kvällen presenterar vi höstens program och informerar om fotoklubben och dess lokaler. Har du frågor så svarar vi på dessa. Kvällen avslutas med en bildvisning. Vi träffas via Google Meet. En länk mejlas till alla som har anmält sig.

Anmäl dig via anmalan@traktorensfotoklubb.se senast den 24 August.

Utflykt till Säveåns naturreservat Lördag 18 september kl. 11.40

-Fotoutflykt: Fåglar i TorslandavikenTisdag 22 september kl. 18.30

Bildträff inför fototävlingen Västsvenska fotoexpon (inget datum bestämt än)

Fotoutflykt: Fåglar i Torslandaviken Lördag 2 oktober kl. 16.30

-Fota med mobilen – kurs – 4 tillfällen 7/10, 14/10, 23/10, 28/10 Madlén Hjemroth håller i ”Fota med mobilen”.

Redigeringsworkshop (inget datum bestämt än) Alla får samma bilder och får redigera, och så samtalar vi kring hur vi tänkt. Alternativt tar alla med sig en bild och alla redigerar.

FotoWalk (2 november). Inställt på grund av för få deltagare.

Presentation av vinnaren av sommartävlingen ”Göteborg 400 år” 17 november kl. 19-20.

-Fotokurs med Asbjörn (inget datum bestämt än)

Mer info kommer ske löpande på hemsidan om de olika aktiviteterna.