Fullsatt – Kurs i bildmontering och passepartouttillskärning, den 13 november

Kom och lär dig hur du monterar pappersbilder och hur du skär till en passepartout!

Vill du spara pengar genom att skära till egna passepartouter till dina pappersbilder? Eller har du bilder i ovanliga format, t.ex. långsmala landskapsbilder, som du vill montera?

I så fall är du välkommen tisdagen den 13 november, 17.30, till fotoklubbens lokaler i källaren i Traktören, Köpmansgatan 20. Monica Wennblom från klubben visar hur man kan skära till egna passepartouter och hur man kan montera sina pappersbilder. Vi håller på till ca 19. Det finns gratis smörgås och något att dricka från 17.00.

Tag gärna med en egen A4-bild.

Anmälan senast 9 november till anmalan@traktorensfotoklubb.se  Antalet deltagare är begränsat till max 8 personer. Ring 070-686 95 65 för att bli insläppt, om det inte står någon i dörren.

Välkommen!
Styrelsen