Inställd – Lär dig grunderna i blixtfotografering

Tyvärr är denna kursen inställd.

Välkommen till en workshop i hur du fotar med blixt, både speedlite och studioblixar för dig som vill lära dig grunderna i blixtfotografering.

Kursledaren Kalle Lantz går igenom inställningar, hur du ska tänka, tips och så klart får du fotografera mycket.
Inga förkunskaper krävs men du behöver ha med egen kamera och speedlite blixt.

Tid: Onsdag 27 februari klockan 17-19

Anmälan: Anmäl dig senast 25 februari till: anmalan@traktorensfotoklubb.se

Plats: Fotoklubbens lokal i källaren på Traktören (alldeles bredvid hissarna), Köpmansgatan 20 som är entrén för stadsbyggnadskontoret.

Max 10 deltagare för att det ska bli en bra kurs. De som anmäler sig först kommer med.
Det är viktigt att du avanmäler dig om du får förhinder. Då kan eventuella på kölistan få chansen istället.

OBS! Entrédörren är öppen fram till klockan 16.30. Därefter finns det anslag på ytterdörren med ett telefonnummer som du ringer så du blir insläppt.

Välkommen