Photowalk i decemberkvällen

Följ med på en spännande photowalk den 7 december.
Vi promenerar runt och fotar inom Vallgraven, v
arje kvart får du ett nytt tema som du får tolka och fota på ditt eget sätt, och idén är att få ihop en bild per tema och tidsperiod.
Bilderna kommer sedan att presenteras i ett digitalt album på hemsidan.

Vi träffas utanför Traktörens entré på Köpmansgatan 20 kl 17:15 och håller på ca 2 timmar.

Anmälan anmalan@traktorensfotoklubb.se senast  5 december.
Tag med valfri kamera;  mobilen, systemkameran eller kompaktkameran och följ med!

Vid dåligt väder ställs aktiviteten in, detta kommer i så fall att meddelas på hemsidan.

Bilderna nedan är från vårens photowalk som var mycket uppskattad.
Alla bilder kan du se här: http://digitalmedlemsutstallning.traktorensfotoklubb.se/#!album-43

Fotografer: Elisabeth Charléz-grodperspektiv, Klas Eriksson-kanalen, Jan Aleby-religiöst och Jonas Lord-kanalen