Planerings- och inspirationsmöte inför Västsvenskan

Snart är det dags att skicka in bilder till Västsvenska FotoExpon 2017 (”Västsvenskan”).
För att informera om tävlande i allmänhet och för att inspirera till deltagande i Västsvenskan, anordnar klubben ett planerings- och inspirationsmöte onsdagen den 19 oktober kl 17.00 i Infosalen i Traktören, Köpmansgatan 20
Vi börjar med en enkel förtäring.

På mötet kommer vi både att prata om de praktiska detaljerna kring tävlandet och vad det är som gör att en bild är så bra att den kan tänkas falla en jury i smaken. I det sammanhanget kommer vi att se på och diskutera bilder av olika slag. Om du har egna bilder som du funderar på att deltaga med så tag gärna med dig dem på ett USB-minne, så kan vi gemensamt titta på dem.

För att vi ska få en uppfattning om hur många som kommer så behöver vi ha din anmälan till mötet senast tisdagen den 18 oktober.
anmalan@traktorensfotoklubb.se

Välkomna