Välkommen till årsmöte 2019 med bildvisning och vernissage för medlemsutställningen

Foto: Siesjö

Välkommen till årsmötet för Traktörens fotoklubb där vi summerar 2018.  Alla medlemmar har fått utskick med kallelse och dagordning i
e-post.

Vernissage av medlemsutställning 2019
Efter årsmötet är det vernissage av medlemsutställning 2019 där medlemmarnas egna bilder ställs ut på temat ”resa”, “dörrar” och ”fönster” i Traktörens utställningshall.

Du bjuds också på mackor och något att dricka efter årsmötet och innan vi har bildvisning.

Sommartävlingens vinnarbilder presenteras
På mötet avslöjar vi också vilka som vunnit klubbens sommartävling med tema ”form”.

Foto: Björn Siesjö

Bildvisning – 800 mil på cykel i Sydostasien
Vi avslutar med Björn Siesjö, cykelentusiast och stadsarkitekt på Göteborgs Stads stadsbyggnadskontor, som berättar när han cyklade 800 mil med sin son i Sydostasien hösten 2017.

Du får följa med på hans halvårslånga cykelresa genom Ryssland, Japan, Sydkorea, Kina och Vietnam.

Tid: Tisdag 26 februari klockan 17.00.
Plats: Informationssalen i källarvåningen, Traktören, Köpmansgatan 20 (entrén för stadsbyggnadskontoret).

Ingen anmälan behövs.

Tider för de olika programpunkterna:
17.00 Årsmöte för medlemmar i Traktörens fotoklubb
ca 17.45 Vernissage och mackor
ca 18 Sommartävlingens vinnarbilder presenteras
ca 18.10 Björn Siesjö – 800 mil på cykel i sydostasien. Ta gärna med dig en gäst på bildvisningen.

OBS! Passa på att betala medlemsavgiften på mötet efter att vi bestämt avgiften för 2019 – kontant eller swisha.

Foto: Siesjö