Välkommen till årsmöte 2022 med bildvisning och vernissage för medlemsutställningen

Välkommen till årsmötet torsdag den 17 februari, för Traktörens fotoklubb där vi summerar 2021. Alla medlemmar har fått utskick med kallelse och dagordning i e-post.

Efter årsmötet är det vernissage av medlemsutställning 2022 där medlemmarnas egna bilder ställs ut på temat ”Minimalism” och ”Makro” i Traktörens digitalgalleri.

Bildvisning: Indien
Vi avslutar med bildvisning av fotografen och klubbmedlemmen Madlén. Hon kommer att visa bilder och berätta om sina erfarenheter från sin resa. Hon reste i Asien under 26 månader och kommer att dela med sig av några speciella upplevelser hon hade i Indien.

Tider för de olika programpunkterna: 18.30: Årsmöte för medlemmar i Traktörens fotoklubb. Ca 19.15 -19.30: Digital vernissage. Ca. 19.30-20.30: Madlén Hjelmroth – Indien.

Plats: Mötet sker digitalt. Länken till årsmötet har du fått i kallelsen via e-post. Du loggar in på årsmötet via Teams. All information har du i kallelsen. Du kan prova att logga in på mötet, redan från klockan 18, för att testa att allt fungerar för dig.

Har du problem att ansluta meja till:traktorensfotoklubb@gmail.com eller ring Bengt 0704-794823.

Detta möte är endast till för de som är medlemmar i fotoklubben.