Välkommen till en digital bildträff – ”Corona”

”Träffas ute” Fotograf: Susanne Lager

Vi träffas en timme online för att titta på bilder. Och fortsätter med samma bildtema ”corona” som under medlemsutställningen. De som missade att skicka in sitt bidrag till utställningen, får här en ny chans. Men det går bra att delta utan några egna bilder.

Vi kollar på bilder från medlemsutställningen, och på nya inkomna bilder som vi hoppas att medlemmarna nu tar chansen att mejla in. Tanken med aktiviteten är att bli inspirerad och kanske få nya bildidéer och bildvinklar.

Sänd in max 2 bidrag med tema ”corona” i jpg, och märk bilderna med ett filnamn som består av:
Ge alltid bilden en titel, t ex sjöman-Namn på dig som fotograferat-Vilket tema de tillhör (Corona). Exempel på filnamn:(sjöman-Olle-Bovall-corona.jpg)

Anmäl dig och skicka in dina bilder digitalt till anmalan@traktorensfotoklubb.se senast 4 april.

Observera att du genom att skicka in dina bilder också godkänner att bilden eller bilderna tillsammans med fotografens namn publiceras på klubbens hemsida.

Vi träffas på nätet onsdag 7 april kl. 18.30–19.30

Du får en länk till mötet via epost senast dagen innan bildvisningen, för att kunna logga in på Google Meets.

(Obs. Vi använder oss av Google meets som inte ska kräva någon nedladdning. Det fungerar om du har en skapligt modern webbläsare.)