Välkommen till klubbens höstupptakt den 24 augusti via Skypmöte

Vi kommer att presentera höstens program som innehåller ett flertal intressanta punkter.
Fotoutflykter, utbildningar, bildvisningar, Fotowalk och mer därtill.

För den som är intresserad av att delta i fototävlingar eller att ha en utställning så finns möjlighet att ställa frågor och få information.

Tanken var att vi skulle träffas i vår lokal men tyvärr så genomför vi mötet via Skype på grund av pandemin. Men vi kan ändå fika tillsammans, så förbered te/kaffe och en bulle, ladda ner Skype så träffas vi via datorn, surfplatta eller smartmobilen.

Under mötet så finns stora möjligheter att ställa frågor och att framföra egna tankar om klubbens aktiviteter.

Mötet avslutas med bildvisning.

Du anmäler dig till höstupptakten senast söndag 23 augusti till anmalan@traktorensfotoklubb.se och meddelar vilken mejladress du vill få Skype-kallelsen till vår videoträff.

Vi skickar ut en inbjudan via mejl till dig med en länk (Skype). Det är bara att klicka på den för att anslutas till mötet.

För den som inte har programmet eller appen nerladdad så kan ni gå in via denna länk för att få information:

Ladda ned Skype för skrivbordet | Tillgängligt för Windows, Mac och Linux

Ladda ned Skype för mobilen | Tillgängligt för Android, iPhone eller Windows 10 Mobile

Vi börjar mötet kl. 18:30 och håller på till ca19:30