Var med på medlemsutställningen 2021

Var med och ställ ut dina bilder i 2021 års medlemsutställning. Dina bilder kommer att presenteras i ett bildspel på Traktörens hemsida. I år har vi två teman: “Corona” och “Bakom”.

Låt fantasin flöda, tolka temat på ditt sätt och lämna in dina bilder. Du behöver endast mejla in fyra bildfiler fritt fördelat på dessa två teman.
Varje medlem får delta med max fyra bilder.

Skicka in bilden/bilderna i jpg och märk bilderna med ett filnamn som består av: Ge alltid bilden en titel, t ex sjöman-Namn på dig som fotograferat-Vilket tema de tillhör (Corona eller Bakom). Exempel på filnamn:(sjöman-Olle-Bovall-corona.jpg) eller (sjöman-olle-bovall-bakom.jpg)

Observera att du genom att skicka in dina bilder också godkänner att bilden eller bilderna tillsammans med fotografens namn publiceras på fotoklubbens hemsida.

Mejla bilderna senast onsdag kväll 17 februari till: anmalan@traktorensfotoklubb.se

Har du frågor om deltagande mejla till samma mejladress.

I år blir det ingen utställning på grund av rådande omständigheter, utan styrelsen skapar ett bildspel som kommer presenteras på hemsidan och på årsmötet.

Bilderna kommer presenteras digitalt onsdag 24 februari i samband med årsmötet. Mer information kommer framöver.

För att få inspiration kan du gärna titta på tidigare medlemsutställningar på klubbens hemsida. https://www.traktorensfotoklubb.se/utstallningar/

Att tänka på: Bilderna ska vara högupplösta för att hålla för ett bildspel.