Stor fotoutställning: Västsvenska FotoExpodagen 18 mars

Kungsbacka Fotoklubb och Västra Sveriges Fotoklubbar bjuder in Västsvenska FotoExpodagen 2023

Här har du chansen att titta på alla de bilder som deltagit i den årliga fototävlingen Västsvenska Fotoexpon med deltagare från fotoklubbar i hela Västsverige. Du kan komma och titta på bilder och lyssna på jurybedömningar utan anmälan. Men vill du få fika och lunch så är det en kostnad och du behöver anmäla dig.

Anmälan: Deltagare anmäler sig enskilt via epost till vastsvenskan2023@kungsbacka fotoklubb.se
Anmäl dig senast tisdag 28 februari om du ska ha fika och lunch.
Fika och lunch betalas vid ankomst, pris 240 kronor.

Tid: Vernissage, Stämma samt juryredovisning – lördagen den 18 mars med start kl 9.30, fika från 9.00.
Plats:
ABF Kungsbacka. Verkstadsgatan 14. Parkering mitt på gården i mån om plats eller på stora parkeringen vid Willys/ Coop, ca 400 meter bort.

Program och kontaktuppgifter finns här >>