Vill du vara med och driva Traktörens fotoklubb framåt?

Vill du vara med och vara en del av styrelsen? Eller känner du någon som skulle passa?Valberedningen efterlyser medlemmar som vill sitta med i styrelsen och driva Traktörens fotoklubb framåt.

Valberedningen vänder sig till dig som har ett stort fotointresse. Men också till dig som än så länge mest är nyfiken på fotografering och skulle vilja lära dig mera inom fotografering och digital bildhantering.
Vi vet att det bästa sättet att utvecklas inom fotografering sker i samvaro med likasinnade och glada amatörer där uppmuntran och goda råd är naturligt.

Du kommer få vänner som välkomnar dina ideér och som har mycket att ge tillbaka.
Alla kan bidra på något vis och inom styrelsearbetet finns det flera sysslor att välja bland där ingen behöver vara ensamt ansvarig. Vi gör arbetet tillsammans.

Valberedningen letar nu efter nya personer som vill vara med i styrelsen och lyfta frågor för de andra medlemmarna i Traktörens fotoklubb.

Du behöver inte ha någon särskild kunskap om föreningsarbete. Du kanske har en dold talang inom foto som är till nytta för klubben. Var  med bidra och driva föreningen framåt genom att vara med i styrelsen och lyfta frågor.

Hör av dig till valberedningens sammankallade: Gunnar Blide gunnar.blide@sbk.goteborg.se

Telefon: 031-368 1604/0707-61 16 04