Genomgång av porträttfotostudio och digitallabbet

Välkommen till en introduktion av klubbens porträttfotostudio och digitallabb med skrivare och scanner. Det här är för dig som vill kunna börja använda utrustningen.

I porträttfotostudion
går vi bland annat igenom, blixtar, ljusmätare, bakgrund.

I digitallabbet har vi en genomgång av datorn, programvaror, scanner och skrivare. Vi visar också utskrifter på olika papper.

Gruppen delas i två delar. Antingen börjar du med genomgång i fotostudion eller i digitallabbet. Om du endast vill vara med på den ena genomgången så meddela vilken i anmälan.

Antalet deltagare är begränsat till max 12 personer.

Tid: Onsdag den 26 februari kl. 17.30 till ca 19.30

Plats: I fotoklubbens lokaler, Köpmansgatan 20, Stadsbyggnadskontoret. Nere i källarplan, bredvid hissarna.

För att komma in: Entrén stänger kl 16.30.
För dig som har anmält så kommer du att få ett telefonnummer, med bekräftelsen att du är anmäld. Som du ringer till för att bli insläppt, när du är på plats eller meddela vid förhinder.
Viktigt att du anmäler dig till vår mail.

Om du har anmält dig och får förhinder så är det mycket viktigt att du hör av dig. Det kan vara någon annan som i så fall vill ha din plats.

Anmälan till anmalan@traktorensfotoklubb.se senast den 24 februari.