Höstprogram 2023

Som medlem får du löpande information i vårt medlemsbrev om alla aktiviteter. Då är det också helt bestämt datum och klockslag. I programmet här nedan är det preliminära datum som kan ändras.

Augusti

-Kurs med Madlén Hjelmroth ” Fota i vardagen” pågår under hela terminen. Start 30 augusti. Kl 17.00 i Traktörens klubblokal.

September

-Fotoutställning Planket, medlemsbilder visas, samtidigt som Ö-festen på Ringön, Järnmalmsgatan.  Tid: Lördagen den 2 september mellan klockan 12.00-18.00.

Välkommen på en genomgång av vår porträtt studion och digitallabbet

Traktörens fotoklubb har i sin lokal på Köpmangatans 20 där vi har tillgång till en porträttstudio och ett digital labb. Under kvällen så kommer du att få en genomgång som möjliggör för dig att boka upp och låna lokalen och utrustningen.

När: Onsdagen den 27 september 17:30 – 19:00

Anmälan till anmalan@traktorensfotoklubb.se senas måndagen den 25 september

-Fotovisning  Jan M Lundahl | Rock- och artistfoto

-Bildvisning” Ukraina”, 2 oktober till 24 november