Var med i klubbens medlemsutställning – mejla bilder senast 31 januari

Var med och ”ställ ut” dina bilder i 2024 års medlemsutställning. Dina bilder kommer att presenteras på årsmötet den 21 februari. Årets tema är: ”Porträtt” och “Svartvitt”

Låt fantasin flöda, tolka temat på ditt sätt och lämna in dina bilder. Du får max mejla in två bildfiler fritt fördelat på dessa två teman. Varje medlem får delta med max två bilder.

Skicka in bilden/bilderna i jpg och märk bilderna med ett filnamn som består av: Ge alltid bilden en titel, t ex sjöman-Namn på dig som fotograferat-Vilket tema de tillhör (Corona eller Bakom). Exempel på filnamn:(sjöman-Olle-Bovall-corona.jpg) eller (sjöman-olle-bovall-bakom.jpg)

Observera att du genom att skicka in dina bilder också godkänner att bilden eller bilderna tillsammans med fotografens namn publiceras på fotoklubbens hemsida. Bilderna kommer både att presenteras digitalt i samband med årsmötet, och även finnas tillgängliga i Traktörens fotoalbum. Mejla dina bilder senast 31 januari till: anmalan@traktorensfotoklubb.se

Har du frågor om ditt deltagande, mejla till adressen här ovan.

För att få inspiration kan du gärna titta på tidigare medlemsutställningar här https://www.flickr.com/photos/traktorensfotoklubb/albums/

Att tänka på: Bilderna ska vara högupplösta för att de ska kunna skrivas ut för utställningen. Du behöver bara mejla in dina bidrag.