Fotokurs för nybörjare med start den 29 oktober – INSTÄLLD – BLIR DIGITAL KURS ISTÄLLET

Kursansvarig: Asbjörn Hanssen

KURSEN INSTÄLLD PGA NYA RESTRIKTIONER FÖR ATT MINSKA SMITTSPRIDNINGEN. KURSLEDAREN ÅTERKOMMER MED NYTT DIGITALT UPPLÄGG ISTÄLLET.

Vad är skillnaden mellan slutare och bländare och varför påverkar ISO-inställningen mina bilder? Och vad i allsindar är den där knappen till för?
Svaren kan du få på fotoklubbens nybörjarkurs, som är uppdelad på tre tillfällen under tre torsdagskvällar i höst.

Utbildningen hålls i stora lokaler med säkert avstånd mellan deltagare. Även antalet deltagare begränsas, detta på grund av coronapandemin.

Varmt välkommen!

Datum: 29/10, 5/11 och den 12/11

Tid: kl. 17.30 till cirka 19.30

Plats: Grundskoleförvaltningen, Gamlestads Torg 5. Spårvagnen stannar utanför dörren. Den kursansvarige möter upp deltagarna vid entrédörren.

Anmäl dig senast den 22 oktober till: anmalan@traktorensfotoklubb.se