Inbjudan att vara med i utställningen SPÅR

Hej!

Som medlem i Traktörens Fotoklubb inbjuds du att skapa och lämna in bilder till en kommande utställning.

Denna utställning kommer att bestå av ett urval av bilder från fotoklubbar i föreningen Västra Sveriges Fotoklubbar.

Utställningens tema är människans SPÅR, då och nu.

Bilderna väljs ut klubbvis och lämnas in till arrangören under september 2022.

Börja skapa bilder redan nu.

Känner du som medlem i Traktörens Fotoklubb att du vill delta då kan du lämna in bilder som motiv- och storleksmässigt svarar emot bifogad inbjudan.

Människan lämnar materiella spår både idag och igår. Bilderna kan med fördel visa på dagens samhällsomvandling i form av t.ex. byggnation av byggnader, vägar, förändring av infrastruktur etc.

Dina bilder till utställningen SPÅR lämnar du in som digitala bildfiler enligt följande:

–        Varje digital bildfil måste ha en minimistorlek så att bilderna kan skrivas ut i storlek 50×70/70×50 alternativt 50×50. Dessa utskrifter ombesörjs av arrangören. Pixelstorlek framgår av Inbjudan.

–        Varje digital bildfil skall vara märkt med en bildtitel och fotografnamn (kort bildtitel). t.ex. Kungsbacka torg 2020_Beda_Jansson.jpg.

–        Den digitala bildfilen skall vara färdigbehandlad vid inlämnandet.

–        Bildfilen lämnas till HansErik Svensson senast 26 augusti kl.12, gärna tidigare.

–        Varje medlem får lämna in upp till 4 bildfiler.

Läs vidare i bifogade utställningsinbjudan.

Välkommen med dina bildfiler.

För info / frågor kontakta

HansErik Svensson