Kallelse och dagordning – årsmöte 2024

Välkommen till årsmötet för Traktörens fotoklubb.

Årsmöte, vernissage av medlemsutställning 2024 och bildvisning.

Efter årsmötet är det vernissage av medlemsutställningen 2024 där medlemmarnas egna bilder ställs ut på temat ”Porträtt” och Svartvitt” i Traktörens fotoklubbens egna utställningsvägg.

Vi bjuder på fika på mötet – smörgås och något att dricka.

Efter årsmötet är det bildvisning av Magnus Lindgren som visar bilder från Ukraina.

Han har tagit svartvita bilder från Lviv i västra Ukraina. Lviv ses som Ukrainas kulturella huvudstad.

Han besökte staden under några dagar en varm sommar innan Rysslands fullskaliga invasion av Ukraina. Bilder som redan nu blivit en tidskapsel av hur livet såg ut innan invasionen.

Tid för årsmötet: Onsdag den 21 februari klockan 18.00.

Plats: Informationssalen i källarvåningen, Traktören, Köpmansgatan 20.

Tider för de olika programpunkterna den 21:a februari:

17.00 – 18.00 Öppet hus där vi visar lokaler och utrustning för de som vill bli medlem och alla andra.

18.00 – ca 19.00 Årsmöte för medlemmarna i Traktörens fotoklubb samt presentation av vinnaren i sommartävlingen
Ca 19.00 – 19.15 Vernissage av medlemsuställning 2024 och gratis fika

Ca 19.15 – 20.15 bildvisning av Magnus Lundgren. Ta gärna med dig en gäst på bildvisningen.

Om du kommer sent så kommer det att finnas ett nummer anslaget på ytterdörren som du kan ringa.